Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-06-29 10:42:58

Pablos

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-28
Posty: 21
Punktów :   

kampania scenariusze

VI. Scenariusze

Jeden gracz przed bitw± rzuca 2D6 aby wylosowaæ scenariusz, wszystkie scenariusze maj± 12 cali rozstawienia


2)wiosenna Powód¼
No có¿ wiosna, plaga komarów, wa³y przerwa³o a biæ siê trzeba, parszywy jest jednak los ¿o³daka, jednak naszych kamratów wspomaga zamaskowany m¶ciciel

Celem tego scenariusza jest nie zamoczenie sobie d*** a przy okazji przetrzebienie przeciwnika, od drugiej tury na stó³ dociera wielka woda ze wszystkich stron, i porusza siê 3 cale a¿ do 7 tury w³±cznie, i utrzymuje siê do koñca gry, w wodzie mo¿na p³ywaæ wykorzystuj±c zasady p³ywania

M¶ciciel
Jeden z naszych bohaterów (wybrana przez gracza) wpada w sza³ krwi i pragnie pom¶ciæ swoich wszystkich rodaków. W zwi±zku z tym nasz bohater automatycznie zdaje testy mêstwa i przerzuca nieudane ko¶ci na ranienie (ale tylko w walce, heros jest urodzonym wojownikiem) oraz zyskuje jedn± darmowa ko¶æ woli na turê (któr± mo¿e u¿ywaæ tylko do odpierania zaklêæ) m¶cicielem mo¿e byæ tylko humanoidalny bohater

Punkty za scenariusz:
Zabicie swoim m¶cicielem wiêkszej ilo¶ci jednostek ni¿ m¶ciciel przeciwnika – 200 pkt
Zabicie swoim m¶cicielem 2x wiêkszej ilo¶ci jednostek ni¿ m¶ciciel przeciwnika – 400 pkt
(nie kumuluje siê z powy¿szym)
Prze¿ycie swoim m¶cicielem do koñca bitwy 200 pkt

3)ca³kiem wa¿na bitwa

Tak siê jako¶ z³o¿y³o ¿e jedna i druga strona uwa¿aj± ¿e ta bitwa zdecyduje o losach ca³ej wojny tak wiec wszyscy postanowili siê skupiæ na wyrzynaniu wroga

Punkty za scenariusz:
Zabite jednostki licz± siê podwójnie

4)zamarzniête jezioro
Zima, zima zima, co roku to samo, drogi zasypane, konie nie chc± wystawiæ nosa ze stajni a wojnê prowadziæ trzeba, jedyna droga w kierunku wroga prowadzi przez zamarzniête jezioro
Niestety lód nie jest do¶æ gruby i je¿eli w obszarze 3 cali znajdzie siê wiêcej ni¿ 10 modeli lód siê zarywa, wszyscy wpadaj± do wody i dostaj± uderzenie z si³± 6

Punkty za scenariusz:
Look out Sir! – zabicie najdro¿szego bohatera przeciwnika 200pkt
        Prze¿ycie najdro¿szym bohaterem 200pkt
Trzeba zaj±æ drugi brzeg! – posiadanie wiêkszej ilo¶ci modeli w strefie rozstawienia przeciwnika ni¿ przeciwnik – 200pkt 

5) polecony do króla
Wojna idzie pe³n± par±, trzeba szybko przes³aæ wiadomo¶æ do sojuszników aby przeprowadziæ wspólny atak tak wiêc wysy³asz 3 pos³añców którzy nios± tajne materia³y

Przeprowadzenie 1 pos³añca przez krawêd¼ wroga 200pkt
Przeprowadzenie 2 pos³añców przez krawêd¼ wroga 400pkt
Przeprowadzenie 3 pos³añców przez krawêd¼ wroga 600pkt

6) pani Jeziora
Na ¶rodku sto³u znajduje siê niedu¿e jezioro o promieniu 6 cali, w tym jeziorze ¿yje lokalna boginka która obdarzy ³askami zwyciêzców którzy przynios± jej ¶wiêty Grall
Zasady specjalne
Pani, masz najlepsz± dupê w Temerii – wszyscy wojacy chc± siê przypodobaæ Pani jeziora, dziêki temu s± odwa¿niejsi i na czas bitwy zyskuj± +2 do rzutów na odwagê
Jednak nikt nie mo¿e wej¶æ do jeziora poza nios±cym Grall

Punkty za scenariusz:
Po¶rodku ka¿dej æwiartki sto³u znajduje siê element ¶wiêtego Gralla,
Posiadania ka¿dego z 4 elementów 100pkt (jeden model mo¿e nie¶æ wiêcej ni¿ 1 element, elementy mo¿na przekazywaæ pomiêdzy modelami, aby to zrobiæ musza siê stykaæ
Dostarczenie z³o¿onego Gralla do Pani jeziora 600pkt (nie kumuluje siê z poprzednim)
Grall nale¿y donie¶æ pieszym modelem na sam ¶rodek sto³u, model nios±cy Grall nie mo¿e siê utopiæ

7)  a mo¿e po æwiarteczce

Trzeba zdominowaæ pole bitwy i utworzyæ korytarz w g³±b ziemi wroga.
Za kontrolowanie ka¿dej æwiartki sto³u 150pkt

8) .God Save the Queen !

Gracz atakuj±cy (okre¶lcie kto jest atakuj±cym a kto broni±cym za pomoc± rzutu k6)
dzieli swoje si³y na dwie grupy pierwsza za 400-450pkt (musi siê w niej znale¼æ najdro¿szy bohater! Musi byæ równie¿ liczniejsza), druga grupa- 150-200pkt. Pierwsza grupa rozstawia siê normalnie, natomiast druga wystawiana jest na krawêdzi przeciwnika w dowolnej turze poza pierwsza. W turze kiedy siê wystawiaj± nie mog± szar¿owaæ!

Celem gry jest zabicie modelu reprezentuj±cego królow±/ksiê¿niczkê/faworytê/ siostrê w³adcy itp. (niepotrzebne skre¶liæ) dla uproszczenia bêdziemy nazywaæ j±, Królowa.

¯o³nierze s± bardzo zdeterminowani i gotowi s± oddaæ ¿ycie w obronie Królowej
(nawet gobliny wiedza, ¿e je¶li zawiod± to ich los bêdzie straszny...)
W zwi±zku z tym wszystkie modele w promieniu 6’’ od królowej lub jej namiotu (je¶li przebywa wewn±trz) automatycznie zaliczaj± testy odwagi, a sama Królowa dzia³a jak zwyk³y sztandar w promieniu 3 cali od niej lub namiotu (je¶li jest wewn±trz). Dodatkowo je¿eli bierze ona udzia³ w walce wrêcz razem z sojuszniczym modelem i przegra, wtedy model ten mo¿e j± zas³oniæ przed ciosami wroga i przyjmujê cios na siebie. ¯o³nierze staraj± siê nawet zas³aniaæ Królow± przed pociskami-ka¿dy skierowany w ni± strza³ ma 50% ,¿e trafi w ¿o³nierza o ile przynajmniej jeden model styka siê z ni± podstawkami (zasada ta nie dotyczy volley fire = salwy)

Królowa rozpoczyna grê w swoim namiocie-dopóki nie zdecyduje siê go opu¶ciæ jest chroniona przed ostrza³em. Namiot jest reprezentowany przez wzornik.
Do namiotu mo¿na wej¶æ b±d¼ przez wej¶cie, b±d¼ rozcinaj±c ¶cianê namiotu-zajmuje to pe³n± turê.


Charakterystyka Królowej

F2 S3 D 5 A1 W2 C5 Migth 1 Will 3 Fate 2
sztylet

za zabicie modelu chronionego strona atakuj±ca dostaje 300p
je¶li nie uda im siê osi±gn±æ tego celu broni±cy dostaj± 300p
doprowadzenie do z³amania armi przeciwnika 150p
nie dopuszczenie do z³amania swojej armii 150p

9) Zwiadowcy we mgle

Dwa oddzia³y zwiadowców podkrada³y siê we mgle staraj±c siê podej¶æ nieprzyjaciela. Niespodziewanie mg³a opad³a-wojownicy spojrzeli na siebie zdumieni i chwilê potem z krzykiem rzucili siê na siebie. Odg³osy walki zaalarmowa³y g³ówne si³y-¿o³nierze pêdz± w kierunku tocz±cej siê walki.

Rozstawienie:

Gracz wystawia oddzia³ za 150-200p (maksymalnie 20 modeli) w odleg³o¶ci do 6 cali od linii oznaczaj±cej ¶rodek sto³u.
Najpierw jeden gracz wystawia model, potem drugi gracz wystawia swój i tak a¿ do wystawianie wszystkich modeli.

Reszta modeli pojawia siê na planszy (na krawêdzi sto³u kontrolowanej przez gracza),
po wyrzuceniu 4+ na k6 (wykonaj rzut za ka¿dy model, powtórz go w nastêpnej turze dla modeli, którym test nie wyszed³) i mo¿e ruszaæ siê normalnie w turze, w której siê pojawi³a.

Cele bitwy:

Zabicie genera³a(wybiera z po¶ród bohaterów gracz) 200p nie mo¿e byæ wystawiony w oddziale zwiadowców!!!
Unikniêcie zredukowania liczebno¶ci do 50% +200p
Zredukowanie przeciwnika do 50% jako pierwszy +200p

10) jak to ukradli sztandar?
Wrogie si³y wpad³y na ten sam genialny plan i postanowi³y sobie ukra¶æ sztandary w nocy
Celem scenariusza jest wyniesienie ze ¶rodka strefy przeciwnika sztandaru (6 cali od krawêdzi wystawienia i 24 od bocznych) sztandar mo¿e nie¶æ ka¿dy humanoidalny model (równie¿ konny) sztandar nale¿y wynie¶æ za stó³ przez swoj± krawêd¼
Noc – widoczno¶æ jest ograniczona do 12 cali
Punkty za scenariusz:
Wyniesienie wrogiego sztandaru 300pkt
Niedopuszczenie do wyniesienia swojego sztandaru 300pkt

11)Green is best!!
Przypadkowo na pole bitwy zapl±ta³a siê grupa 20 goblinów (zwanych gobosami) na ¶rodku sto³u stoi banda 20 gobosów wszystkie maj± tarcze i w³ócznie. Gobosy maj± jeden cel, wydostac siê z pomiedzy m³ota a kowad³a. Po rozstawieniu obu armii nale¿y rzuciæ kostk± 1-3 to jedna krawêdz 4-6 druga krawêd¼ nie bêd±ca strefa rozstawienia (ustalcie przed bitw± która to która i kto rzuca ma tu byæ element losowo¶ci), gobosy bêd± uciekaæ do tej krawêdzi
Gobosy ruszaj± siê przed rzutem na pierwszeñstwo w zwartej formacji i je¿eli który¶ zostanie zaatakowany walczy normalnie reszta biegnie dalej i nie do³±cza siê do walki

Zasady specjalne:
Animozja po ruchu gobosów nale¿y rzuciæ D6, na 1 gin± trzy gobosy w wyniku k³ótni w oddziale

Punktacja scenariusza:
30pkt za ka¿dego zabitego gobosa (te które uciek³y lub zginê³y w wyniku animozji nie licza siê dla nikogo)     


12) Malakai Makinson i jego piekielny wynalazek
http://p.alejka.pl/i2/p_new/11/05/przygody-gotreka-i-felixa-zabojca-smokow_0_b.jpg


Rzuci³e¶ dwie szóstki? Wiesz co to znaczy? Nie? Rzuci³e¶ Warhammerow± „ifke” zaklêcie nie do rozproszenia, a to oznacza ¿e przez przypadek otworzy³e¶ portal przez który przelecia³ legendarny in¿ynier razem ze swoim sterowcem pe³en ró¿nych dziwnych broni

-najprawdopodobniej jeste¶my w górach krañca ¶wiata – rzek³ Max
-to¿ prawdziwy geniusz! – szydzi³ Malakai – Wim, co jeste¶my w Górach Krañca ¦wiata. Jestem krasnoludem, nie? Poznajem góry jak je widzem


Za³oga sterowca nie wie gdzie siê znalaz³a i ka¿dego nawet krasnoludy uwa¿a za wrogów (w koñcu ka¿dy tam na dole mo¿e byæ wyznawca chaosu

- malakai, czy to nie jest niebezpieczne przenosiæ ogieñ alchemiczny na sterowcu? Zawsze mówi³e¶ o zagro¿eniach po¿arem a to jedna z najbardziej ³atwopalnych substancji
Malakai szarpn±³ za kolejny dr±¿ek sterowniczy i obróci³ ko³em zawracaj±c ducha Grungniego.
-aye, có¿… Wisz, masz racjem, ale pomy¶li³em, ¿e tylko tym razem warto bendzie zaryzykowaæ. Nie mia³em lepszego pomys³u. Mo¿e tylko poza tym – doda³ poci±gaj±c za kolejn± d¼wigniê
-co to jest? – rozleg³y siê pod nimi odg³osy potê¿nej eksplozji
- cholernie wielkie bomby. Proch szczelniczy i to mnóstwo. Kosztowaly fortunem, ale skoro p³aci król Zabójców, to czymu nie?


Na pocz±tku gracz który ma priorytet rzuca D6 1-3 Malakai zrzuca bomby z ogniem alchemicznym (tworzy siê obszar o promieniu 1,5 cala i utrzymuje siê do koñca bitwy, ka¿dy kto siê znajdzie w tym obszarze dostaje 1 S9 hit) 4-6 zwyk³e (wszyscy którzy s± 1,5 cala od miejsca upadku dostaj± 2 S10 hits)
Obaj gracze rzucaj± osobno w którym kierunku (przydadz± siê znaczniki od meterytów z kwietniowego turnieju) i jak daleko (2d6 cali) od swojego najdro¿szego ¿ywego bohatera spadaj± bomby

Punkty za scenariusz
Kolejno w 3, 5, 7, 9, turze przez ¶rodek sto³u przelatuj± ¿yrokopetry, zadaniem gracza jest zestrzeliæ je, do ¿yrokopterów Mo¿na strzelaæ z 12 cali od linii ¶rodka sto³u, ka¿dy z 4 ¿yrokopterów ma D6 i 3 rany
Zestrzelenie 1 ¿yrokoptera 150pkt
Zestrzelenie 2 ¿yrokopterów 300pkt
Zestrzelenie 3 ¿yrokopterów 450pkt
Zestrzelenie 4 ¿yrokopterów 600pkt

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.024 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.blazers.pun.pl www.bleachssx.pun.pl www.chaotic.pun.pl www.eti.pun.pl www.tsim.pun.pl