Opis forum
Klub Gier Bitewnych „Dragon” oraz Grupa figurkowo-rozrywkowa „PatoLotRiA” maj± zaszczyt zaprosiæ na pierwszy turniej „Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade”
http://www.facebook.com/events/176375325795298/
Kiedy: 12 Lutego 2012
Miejsce: Szko³a Podstawowa z oddzia³ami integracyjnymi nr 343 im. Matki Teresy z Kalkuty
ul. Kopciñskiego 7 02-777 Warszawa
Wpisowe : 10 z³ od osoby (20 od pary)
Sêdziowie :
nied³ugo siê ujawni±
I. Informacje ogólne :
1. Gracze graj±cy ze sob± w pierwszej bitwie zostan± rozlosowani, natomiast w dalszych bitwach stosowany bêdzie system szwajcarski. Istnieje mo¿liwo¶æ rzucania wyzwañ w pierwszej bitwie.
2. Zg³oszenia na turniej nale¿y wys³aæ na adres e-mail: pw.kozlowski@yahoo.co.uk do 10/02/2012
3. Ka¿da para graczy zobowi±zana jest do zapewnia sobie sprzêtu do grania.
4. Organizatorzy zastrzegaj± sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostan± niezw³ocznie powiadomieni.
5. W razie potrzeby bêd± dostêpne instalki do gry (wymagany jest jedynie deamon tool lub inny program do odczytywania obrazów p³yt). Instalki samej gry bêdê posiada³ tak, aby ka¿dy móg³ ju¿ siê nie stresowaæ szukaniem.
II. Ustalenia odno¶nie samej gry:
1. Gra odbywaæ siê bêdzie w trybie 2 vs 2 bez graczy AI, jedynie na losowych mapach (przewidywany rozmiar mapy „L” – bez podziemi oraz wody, w trybie normalnym, potwory poziom silny),
2. Przed gr± nast±pi losowanie kolejno¶ci graczy. Rzucamy kostka. Osoba z najwy¿szym wynikiem jest graczem czerwonym, nastêpnie gracze ustawiaj± siê na przemian.
3. Osoby bêd±ce w zespole/sojuszu nie mog± wybraæ na pocz±tku gry tej samej frakcji. Mo¿na graæ losowymi zamkami/bohaterami. Je¶li zostan± wylosowane dwa takie same zamki u cz³onków jednej dru¿yny to trzeba tê sam± mapê wczytaæ od nowa.
4. Zakazane jest wybieranie umiejêtno¶ci lub bohatera z umiejêtno¶ci± dyplomacji. Je¿eli bohater z t± umiejêtno¶ci± zostanie uwolniony z wiêzienia nie mo¿e on korzystaæ z tej umiejêtno¶ci,
5. Zakazane jest podgl±danie ruchów przeciwnika. Dopuszczone jest to tylko za zgod± dru¿yny przeciwnej.
6. D³ugo¶æ trwania tury jest ograniczona do 2 min(nie wlicza siê w to czasu pojedynków).
7. Zakazane jest celowe przed³u¿anie pojedynku.
8. Gracz ma prawo (nie obowi±zek) za¿±daæ wygenerowania nowej mapy, gdy:
a) wyj¶cie z zamku jest zablokowane przez jednostkê 3-ciego poziomu i powy¿ej
b) przed kopalni± drewna lub kamienia stoi jednostka wy¿szego poziomu ni¿ pierwszy
9.Gracz ma prawo w dowolnym momencie poprosiæ gracza nie uczestnicz±cego w danej rozgrywce o sprawdzenie czy przeciwnik nie narusza punktu 4 regulaminu. Je¶li to robi od razu koñczy siê rozgrywka, a gracze oszukuj±cy dostaj± zero punktów oraz s± zmuszeni rozpu¶ciæ w³asne armie oraz bohaterów. Od tego momentu s± zmuszeni do natychmiastowego prze³±czania swoich tur do czasu gdy zostan± pokonani.
10. Gra siê koñczy po maksymalnie 3h. Je¿eli do tej pory jedna z dru¿yn nie wyeliminowa³a drugiej, gracze umawiaj± siê w okre¶lonym miejscu na mapie, gdzie odbêd± pojedynek. Ka¿dy z graczy wystawia tylko jednego bohatera. Gracze maj± tydzieñ na zebranie armii oraz zjawienie siê w ustalonym miejscu mapy w celu stoczenia pojedynku. Zwyciê¿a ta dru¿yna, która pokona przyby³ych bohaterów dru¿yny przeciwnej. Je¿eli który¶ z bohaterów graczy nie zjawi siê o czasie zostaje on wykluczony z pojedynków.
11. Nie mo¿na zaatakowaæ gracza b±d¼ jego zamku w dniu pierwszym, je¶li dany gracz nie wykona³ jeszcze swojego ruchu.
III. Harmonogram turnieju:
Sobota
Zapisy i instalacja gry – 9:00-9:45
Pod³±czanie komputerów – 10:00
1. Bitwa – 10:15-13:15
2. Bitwa – 13:30-16:30
3. Bitwa – 16:45-19:45
Og³oszenie wyników
w przypadku du¿ej ilo¶ci chetnych mozliwe ze zmienimy tryb turnieju. wtedy 12.02 bedzie faza grupowa a dwa tygodnie pó¼niej faza play-off
Offline