g³ówna dyskusja toczy siê tutaj http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=11685
05.02.2012 Turniej jest turniejem lokalnym Ligii Ogólnopolskiej LOTR, oraz turniejem klasy "Zwyk³a wyrzynka" Ligi mazowieckiej.
1.turniej odbywa siê w szkole podstawowej nr 343 im. Matki Teresy z Kalkuty 2 Pary graj±ce ze sob± w pierwszej bitwie s± rozlosowywane, natomiast w dalszych bitwach stosowany bêdzie system szwajcarski. MO¯NA RZUCAÆ WYZWANIA! 3. Zg³oszenia na turniej nale¿y wys³aæ na adres e-mail pw.kozlowski@yahoo.co.uk do 3.02.2012 w³±cznie 4. Ka¿dy z graczy zobowi±zany jest posiadaæ: - ko¶ci k6, - miarkê, - dok³adn± i czyteln± rozpiskê, zawieraj±c± statystyki, ekwipunek, zasady i koszty punktowe modeli, - kartki i d³ugopis/o³ówek, - w przypadku wystawienia konnicy, zamienne modele piesze, -kapcie lub obuwie na zmianê bez butów na zmianê nie ma co siê pojawiaæ
5. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest zapoznaæ siê z u¶ci¶leniami sêdziowskimi. 6. Organizatorzy zastrzegaj± sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostan± niezw³ocznie powiadomieni. 7. Na turnieju obowi±zuj±: Regulamin Ligi Ogólnopolskiej LotR oraz U¶ci¶lenia Sêdziowskie Ligi Ogólnopolskiej LotR 8. Ka¿da bitwa trwa 120 minut, przy koñcu czasu koñczymy aktualnie gran± fazê. 9. Gra koñczy siê po up³ywie czasu. Je¶li na stole zostan± modele tylko jednego gracza mo¿e on zdecydowaæ siê zakoñczyæ wcze¶niej grê. (Mo¿na kontynuowaæ grê po wybiciu przeciwnika, je¶li "mamy break'a" musimy go co turê zdawaæ etc.) 10. koszt wej¶ciówki 10 z³otych 12. strefy rozstawienia we wszystkich scenariuszach, 12 cali
Zasady wystawianie armii 1. Ka¿da armia wystawiana jest na 700 pkt, nie wiêcej. 2. Obowi±zuje limit 60 jednostek w armii dobra i 75 w armi z³a
Harmonogram Turnieju 9.00-10.00 zapisy 10- 12 pierwsza bitwa 12.20– 14.20 druga bitwa 14.40 – 16.40 trzecia bitwa
Punktacja Turniej wygrywa gracz z najwiêksz± liczb± du¿ych Puntktów Je¶li ci±gle bêdzie wystêpowaæ remis decyduje bezpo¶rednie starcie a je¿eli to nadal nie przynosi rezultatu liczy siê suma ma³ych punktów
Punktacja 0-127 Zwyciêzca 10, Przegrany 10 128-254 Zwyciêzca 11, Przegrany 9 255-381 Zwyciêzca 12, Przegrany 8 382-508 Zwyciêzca 13, Przegrany 7 509-636 Zwyciêzca 14, Przegrany 6 637-763 Zwyciêzca 15, Przegrany 5 764-890 Zwyciêzca 16, Przegrany 4 891-1017 Zwyciêzca 17, Przegrany 3 1018-1144 Zwyciêzca 18, Przegrany 2 1145-1271 Zwyciêzca 19, Przegrany 1 1271+ Zwyciêzca 20, Przegrany 0
Hobbystyka : Malowanie – 0-4pkt Konwersje – 0-2 pkt Podstawki – 0-2pkt WYSIWYG - 0-2pkt
Scenariusze: I pos³añcy Zbytnio t³umaczyæ chyba nie trzeba. Ka¿dy mam 3 dodatkowe modele reprezentuj±ce pos³añców których musi przeprowadziæ przez krawêd¼. Statystyki pos³añców F S D W A C 3 3 5 2 1 5 Zasady specjalne: Bodyguard, odporno¶æ na magiê
Przeprowadzenie jednego pos³añca 250pkt Przeprowadzenie dwóch pos³añców 500pkt Przeprowadzenie trzech pos³añców 700pkt
II æwiartki Zadanie równie dobrze znane jak pos³añcy Posiadanie wiêkszej ilo¶ci modeli w 1 æwiartce pod koniec bitwy 175pkt Posiadanie wiêkszej ilo¶ci modeli w 2 æwiartkach pod koniec bitwy 350pkt Posiadanie wiêkszej ilo¶ci modeli w 2 æwiartkach pod koniec bitwy 525pkt Posiadanie wiêkszej ilo¶ci modeli w 2 æwiartkach pod koniec bitwy 700pkt
III festiwal bohaterstwa Co ja siê bêdê rozpisywa³. Trzeba swoimi bohaterami zat³uc wiêcej modeli ni¿ bohaterowie przeciwnika.
Zabicie wiêkszej ilo¶ci modeli 350pkt Zabicie wiêkszej 2x ilo¶ci modeli 700pkt
Nie ma ograniczeñ, ale jest ca³kowity zakaz proxów. Ograniczaj± was tylko posiadane modele
|